Ki vagyok én? Nem lényeg, nevezzetek csak WC-fülke forradalmárnak.
Naponta olvasom a különböző médiumokat, amiket a kedves vendégeim egy-egy erőteljes anyagmozgatás végeztével rám ruháznak, így van rálátásom arra, hogy mi történik ebben az országban. Azonban nem vagyok közgazdász, politológus, szociológus, még csak egyetemi diplomám sincsen, így vannak kérdéskörök, amiket egyszerűen nem értek. Ezeken a dolgokon magam is el szoktam elmélkedni a fehér fajanszon trónolva, melyeket ide le is írok.
Nem vagyok politikailag aktív, leginkább liberálisnak vallom magam, így nem is ítélkezem, csak kérdezek. Ha válaszolsz, azt megköszönöm, és ha hagysz itt valamit, amin elgondolkodhatom, befizetlek egy repülőútra a hideg csempék és csaptelepek világába.
Szerző: WC-fülke forradalmár  2011.09.19. 21:32 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wcfulkeforradalmar.blog.hu/api/trackback/id/tr163239518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása